lavinia_lond (lavinia_lond) wrote,
lavinia_lond
lavinia_lond

Ооо, класс. Блогер tema, ну кто его не знает, родимого, учит у себя в журнале английскому языку. Рассказывает как он проводит интервью и тесты на знание английского для своей студии. http://tema.livejournal.com/847839.html

Задания были такие:

- перевести слоган студии "Долго. Дорого. Охуенно"

Какие варианты выбирает Тема как наиболее удачные?

Slow. Expensive. Fucking good.

Overdue. Expensive. Win!

Lengthy. Expensive. Cool as fuck.

Slow. Expensive. Fucking awesome.

Takes long. Costs much. Fucking worth it.


Опустим последнюю часть, а первые две – перлы. Напоминает Stogov family.

А еще tema учит страждущих, что вполне можно говорить translate from the Russian. Нет, мол, в этом никакой ошибки.

И еще надо было перевести параграф. Внимание: перевод победителя.

Everyone loves to hate car dealerships for as soon as you enter one the agents swarm around you like deer flies. It's so very annoying and intrusive.

Any web ad popping up in front of the useful content which brought us to the website gets the same reaction: anger and disgust.

Advertising should have its own designated place. It should never trespass it for a single pixel without a direct instruction from the viewer to go ahead with the intrusion. Direct instruction simply means clicking on the "view the annoying ad" button. The button "view the annoying ad" has no right to block the site's main content either.


Тут и семья Стоговых отдыхает.

Не знаешь – не пиши (мантра), не знаешь – не пиши.
Subscribe
  • Post a new comment

    Error

    default userpic

    Your reply will be screened

    Your IP address will be recorded 

    When you submit the form an invisible reCAPTCHA check will be performed.
    You must follow the Privacy Policy and Google Terms of use.
  • 33 comments